my day

Hejsan, var ett tag sen.

Livet gar pa har i Oz och jag jobbar och sliter.. vantar fortfarande p[a svar om jag fick mitt partner visum, vilket vi hoppas :)

Mamma och brorsan Dennis kommer hit och halsar pa snart, kommer bli basta ever!! Cant wait!

I helgen ska jag pa en kompis 21 arsdag, de ju stort att fylla 21 har i Aus, sa hon har hyrt ett stort as fint lokalstalle med free bar och allt. Sen maste man ha finklader, men de e ju inte svart att ordna haha.

Jobbar bara imorgon pa torsdag 4 och en halvtimme sen pa fredag sa tanker jag och Sarah aka till ett stort centrum och shoppa lite klader.. lite till kirbys 21 arsdag ocksa.

Hoppas alla har det bra hemma i SVE. Forovrigt sa har vi 20 till 25 grader nu.. borjar bli vinter.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0