Brownie

Hejsan!

Nu har jag legat ute på gården och solat och blivit brun. Jag är ju nästan svart nu, haha! Jag sitter och tittar på bikinis från HM och Nelly.se.
Jag hatar att vara fattig! Jag bara sitter och kollar på alla fina kläder över internet och i affärer.. men kan ju inte köpa något förren ca 1 månad när jag får ihop lite pengar och kan leva ett normalt liv igen. Det suger att vänta.
Jag har ju värsta planerna om vad jag ska göra med håret, kläder och smink, jag är galen!

Förresten nu ligger lite bilder uppe på facebook, take a look if u want.

.. sen så har jag bokat om min hälsocheck till den 17onde för då kan jag gå med en kompis som kommer över från Sverige.. Då kan vi vimsa runt där och leta efter stället tillsamans, plus att jag ska vara där 15.00 och det är bättre en 10.15.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0