Forlat for att jag vart sader

Jag vill be om ursakt till vanner och familj om jag varit lite kaxig eller sa, men jag har varit sjukt stressad och det har kants som att jag vart sa ensam och inte haft ngn att prata med. En komentar jag gav till en person gav jag nar jag var valdigt arg och ledsen..

Igar fyllde Jed 21 ar och det var party, borjade festa redan 13 00 sa jag somnade vid 21.00 . Det var BBQ kvall.

Jag var pa motet i fredags och nu har jag ett bridge visum.. jag avntar pa svar om jag far mitt partner visum.. hoppas, annars vet jag inte vad jag gor. anyway.. Idag ska vi till en marknad och kolla runt och sen ska vi till hot springs och sitta i varma kallor med mineral vatten sa huden blir jattefin och sa.. det ar en utmarkt daga tt gora det pa for det ar lite kyligare idag 20 grader typ och kommer bli mysigt att sitta dar nar solen gar ner.

FORRESTEN, sa alla vet sa ska det sla till en tsunami har, vi har blivit varnade att inte ga ner till stranden pga det.. det ar nastan man vi dra ner till stranden bara for att, haha

aja ha det bra allihopa! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen fara gumman jag tror att både din famlj och dina vänner förstår att du inte mådde bra ha det bäst älskar dig puss

2010-02-28 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0