första dagen på jobbet

Hello!

Första dagen på jobbet och jag är helt utamattad.. allt gick bra och så förutom att jag brände handen på kokande oljan och fick ett rött märke. Jag kan ju inte säga att det är kul att jobba, men det är ändå på ngt sätt kul att ha en sysselsätnning, är trött på att bara ligga och chilla, sola, träna, tv, data.. svårt att tro men det är jag.

Jag har fått fixa pommes nästan hela dagen, så sjukt stressande.. vid lunch tid var det så stressigt så jag fick panik och gjorde fel, haha.

Jajja det är ett jobb, jag måste ju få pengar till den 26e, visumet. Juste man får ju betalt veckovis här, så ni vet.

Jag fick en rosett i håret som jag var tvungen att ha, röd vit en.

Måste vila nu, jag e dödstrött, jag är ju inte van att jobba, har ju inte gjort det på 4 månader så de första dagarna kommer nog bli hårdast, det är sjukt mkt man lär sig på en dag.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0