fucking shit

vill engentligen inte blogga nu.

Känner mig så ensam, jag har ju Michael och så typ ja Michael. Han är ingen bra människa att prata med, diskutera eller berätta när något är fel. Han är sämst på det. Vad osm händer mer och mer ofta är att han pratar med sina föräldrar när han egentligen skulle diskutera eller säga det till mig.. det är som att jag inte är där. Till och med hans föräldrar bara avbryter mig när jag pratar med Michael och då slutar han lyssna på mig och glömmer bort allting vi snackat om och bara förtsätter vad han håller på med.

Jag har fan ingen att prata med.. och säg inte ni från Sverige att jag har er fasten jag bor här, det funkar inte så! Ni är på andra sidan jorden, ni har varandra.. ni bryr er inte om att få prata med mig. Jag skulle göra allt om mina bröder eller åtminstonde pappa ville prata med mig. Pappa, Dennis, Linus.. eller kanske vänner, har jag vänner, du vet sådana där riktiga som verkligen har lusten av att prata med mig.. jag vet inte. no offence. Till och med mamma är trött att prata med mig, känns så.

I detta desperata fall så gråter jag bara av ångest, sorg och stress. Så trött på allt detta...
ge mig ngn att prata med, tror jag ska hitta nån anonym från internet.. och det är DESPERAT!

Just nu siter Michael med en öl i handen, vi som har sååå mycket med visumet att göra, han bara låter det vara så får vi aldrig det gjort. Det var ju så vi blev försenade med brottregistret, nu kommer vi antagligen bli försenad med resten också och jag kommer skylla på honom om jag måste åka hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman klart jag vill prata med dig..nu har Linus flyttat hit så nu kan jag prata med dig när som helst..jag har ju headset..säg bara till. Älskar dig



puss puss pusss

2010-02-17 @ 22:38:25
Postat av: emma

Hey babe! måste säga att ja blir sårad när du skriver att man inte vill prata med dig. det är ju klart att jag vill det. det är liksom lite svårt när man inte har headset eller råd att ringa vanligt. ska iaf försöka fixa headset till nästa helg så då kan vi prata hur mycket som helst :D :D

miss ya babe

2010-02-18 @ 18:28:54
Postat av: Madeléne

Älskling, jag förstår att det känns jobbigt i bland och det är ju inte så konstigt... Du startar upp ett helt nytt liv och det är en helomvändning. Det är ju jobbigt för oss med förstår du väl. Jag tycker du ska läsa ditt inlägg igen så förstår du varför VI SOM VERKLIGEN FINNS HÄR, VI SOM VERKLIGEN BRYR OSS blir sårade.



Hur långt bort du än bor så borde du veta att jag alltid finns här, oavsett vad klockan är. Jag tycker du ska läsa intygen som vi skrev, då kanske du förstår att du har RIKTIGA vänner om du nu glömt det. Jag har fixat skype så hoppas på att du svarar när jag ringer :)



<3 <3 Tänker på dig min sötnos, och saknar dig.



2010-02-18 @ 22:12:56
Postat av: Tony

Varför skall alla hunda efter dig? Du kanske skall höra av dig för att få BEHÅLLA någon vän? För riktiga vänner har du... Jag tror det är många av dina vänner som skulle prata med dig om du behöver, men du kanske skall ringa o prata med dem då?

2010-02-19 @ 15:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0