Health check my ass!

Hej, ar inte pa bra humor nu.

Fan!!

Jag ringde nyss medibank i Australien for jag maste ju gora en health check for att fa mitt partnervisum.
Det kostar 287 javla dollar och det ar ca 1800kr! ..

Jag som maste betala mitt javla visum pa 15000kr.. hade inte planerat annu mer pengar. Vet inte riktigt vad jag ska gora nu, men ska kolla om Michael kan betala det eller typ lana av hans foraldrar, det ar ju sjukt mkt pengar bara for att stanna i denna javla land!

vet inte vad jag ska gora.. jag har besoket den 9onde..

Jag skulle verkligen behovt de dar 500kr som ligger inne pa mitt svenska kort nu, men mitt bankomatkort ar ju hemma i Sverige pga att vi va tvugna att sparra det forut nar ngn snodde min planbok.

Onska mig lycka till for det kommer jag behova.
!%&7!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0