information om dagen

Hello!

Min chef ringde nyss och sa att jag hamta mina jobbarklader pa torsdag och fa lite information, jag ska aven borja jobba pa mandag veckan efter. FINALLY!

Jag har blivit en hurtbulle! Jag har sprungit 5 dagar i rad nu och mar toppen, jag har trappat ner pa godis och kakar sallad, yeey I did it.

Men nu ar det ju helg sa idag fredag sa blir det nog lite godis mys med Michael.. Han slutade 19 idag, han har jobbar i 12 timmar idag sa han ar nog lite trott for att gora ngt.. sen ar det bra om vi sparar cashen ocksa.

Idag har jag inte gjort mycket mer en att sprungit och fastnat vid datan och spelat sims 3.. tror jag fastnade dai i ca 5 h.. helt sjukt hur beroende man kan bli, haha.

Jajja hoppas alla far en fin helg puss pa er alla,

bye, holy Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0