Jävla fucking visum problem det ska vara hela tiden!



Att göra imorgon:

  • Ringa Australienska ambasaden
  • Ringa svenska polisen
  • Ordna med foton på mig och Michael, bevis till visum.


Hejsan.. är så sjukt stressad. Så less på detta visum.

Nu är det så att jag behövde mitt brottsregister till visumet och mamma fick det idag, det stod att jag fortfarande hade en prick i registret. När jag var 17 åkte jag fast för urkund (jag var ung och dum och hade falsk leg när jag försökte komma in på en club) så jäkla dumt, fick en prick i 3 år och den försvinner i oktober.

Det kommer ju inte vara positivt för visumet så jag måste ringa dom och fråga om jag kan få visumet eller om jag behöver en förklaring vad jag gjort av polisen.

och där kommer vi in på att jag måste ringa polisen, mamma tog ut mitt register på svenska, jag behöver det på engelska.. och kanske en förklaring vad jag gjort på engelska och detta kommer ju ta en sådan tid, and im running out of time here.. hoppas jag hinner ordna allt till 26e februari.
Om inte, kommer jag hem och fixar allt hemifrån och sedan åker tillbaka igen.. men det är inte ngn bra ide heller för jag börjar ju jobba den 15onde. FAN va mitt liv suger just nu.


Nu måste jag gå och sova så jag bara slipper tänka ett tag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma K

Hej gumman! Fan va synd att de har blivit problem. Jag och Ewe ska fixa klart breven till dig idag iaf, ska hjälpa henne att renskriva. Hoppas dom kommer att vara till hjälp :)Puss

2010-02-10 @ 10:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0