kottatande javla flugor!

Hej.

Idag nar jag var ute och solade sa stack det till pa benet och jag borjade klia och sag en helt vanlig fluga flyga upp och jag tankte det maste vart nan insekt som bet mig elelr natt sa jag strunt i det. Sen sa kande jag en fluga pa min arm och jag tycker det kicklas nar den gar omkring pa armen och helt plotsigt stack det till igen och jag flog upp.. det var den dar javla flugan!!
De har kottatande flugor i detta land, det kunde jag inte tro.

Som forut sa var det en sot liten skalbagge som ser ut som en vi har hemma i Sverige, som bet mig.. jag kan inte lite pa alla de har kottatande insakterna.. scaary.

Nu ska jag ut och springa innan Michael kommer hem hoppas alla har det bra hemma i snon, idag ar graden pa 34 GRADER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0