the weekend!

Hejsan!

Jag vill informera er om att jag stannar i AUS och kämpar för visumet. SÅ mamma du kan skicka över allt nu, fort som attan, har födelse certifikatet kommit ännu på engelska.. och sen måste jag snacka med dig ikväll för om brottsregistret, plus att pappa måste skicka ett rbev också som du kan faxa glöm inte det!!

I helgen så var jag hos en kompis som precis flyttat in i ett hus, vi spelade biljard och hade kul, resten av helgen har jag bara tittat på film och chillat. Idag är det valentine day och jag ska ut och käka middag med Michael.

Här är bilder från fredags hos en kompis


Jag och Tim spelar biljard! Det ser ut som jag har gigantiska axlar, haha.




Sen lite folk som satt ute och ville förgifta lungorna med canserpinnen.
Jessica, Stillbo, Jed, Joel, ? (ser inte vem det är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0