1 år och 2 månader

Hej alla glada!

Igår den 10onde så hade jag och Michael vart tsm i ett år och 2 månader. Förhållandet börjar bli gammalt nu haha men vi är fortfarande lika kära i varandra eller hur man nu säger.





Jag jobbar inte tors till sön. Sen nästa vecka jobbar jag hela veckan 9 h om dagen kommer dö.. för det är ju donken jag jobbar på.

Partner visume kan ta månader innan det bli beviljat och det suger ju. För jag måste få mitt partner visum innan jag byter jobb.. och jag kan verkligen inte vänta till att sluta på donken. Alla managers där är så jäkla elaka och ignorerar de nya.. allt jag gör är fel, de berättar liksom inte hur jag ska göra det vill bara hitta fel. Ska börja jobba på Coles som är en matbutik med Sarah och Jed.. kommer få bättre betalt plus bättre jobb. Sen går jag eftr det och ska studera lite engelska snart.

Hoppas allt är bra med alla, för allt är fint med mig. Hade det lite jobbigt ett tag men som mamma sa så kommer allt bli bättre och det är det.. har 1800kr kvar i skuld och sen är jag fri.

Puss och kram, saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0