friterat, inte konstigt Australien är tjockaste landet

Hejsan!

Hur mår alla idag? Jag mår bra, men ska jobba 17.00 till 22.15 idag och det suger ju.. jobbar hellre morgon. Menmen så är fallet.

Jag jobbar ju 5 dagar i veckan nu men en massa vänner ska på futurefestivalen och de har redan köpt biljett till mig, jag vill verkligen gå och funderar på att fråga jobbet om jag kan ta ledigt en dag.. det är ju bara en dag med 5 timmar ändå. Skulle vara askul att gå med Sarah, Jes, Shän, Emma, Kirby och alla andra. Jag tror Michael ska med också.. eller det är mer att han inte vill att jag ska bara gå med dem.. han vill ha lite kontroll, haha men det tycker jag bara är kul, jag vill inte komma vilse i stan iaf.

Just nu sitter jag och dricker soda vatten, tänker på pappa och mamma och mina bröder.. saknar dem så mkt! Sommaren är över här nu och det är mellan 20 till 25 grader, det suger ju.. eller aa man kan väl fortfarande gå i shorts men det är ju ingen sol.

Jag och Michael ska köpa en varsin surfbräda när jag har råd och en wetsuit så jag inte fryser ihjäl i vattnet i vinter, kommer bli askul!! Ska köpa en rosa bräda och kommer leva nere vid stranden. yey!

Här i Australien så äter alla bara friterat.. här är en bild n'r Gustav hälsade på och de har till och med chokladen Mars friterad, sjukt land här. Jag kommer ju bli fet av allt friterat.. haha
Dimsims, firre, pommes, Mars, Haj.. vad näst?



Ska gå och springa nu, har inte gjort det på ett tag och vill ju fortfarande hålla mig fit liksom! :D

Puss till familjen och alla riktiga vänner som läser, ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0