hejsan

Hej

Har inte skrivit på ett tag pga att jag jobbat en hel del 9h om dagen måndag till fredag.. varje helg jag ser fram emot blir aldrig så rolig som jag vill att den ska bli pga att jag är så himla trött, om man är trött är det heller inge skoj att gå ut och festa men det känns ändå som att jag måste göra någonting så det blir utgång ändå. Har liksom tappad lusten till allting ändå. Det som jag ser fram emot som fasen är när mamma och storebror Dennis kommer hit och så ska vi iväg till queensland en vecka kommer sitta fint.

Nu när jag vart här i Australien så många månader så känner jag ett stort hål, som att ngt fattas och trodde aldrig jag skulle känna såhär men jag saknar gosa med mina marsvin i soffan, hoppa på studsmattan med Ahlen, kolla på film med Madde, gå och shoppa med Eve, Festa med Emma, snacka skit och bara vara i närheten av Isabelle och sitta soffan och mamma kommer med förslag att köpa choklad.. låter mesigt men jag saknar allt med Sverige nu.. till omed vintern som jag inte upplevt på 2 år. När sen tänker att jag kmr inte bo där mer så får jag en liyten panik känsla, men kmr nog börja hälsa på mer ofta.

Måste gå shoppan nu, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0